AGÜ Elektrik-Elektronik Mühendisliği Bölümü olarak öğrencilerimizin teorik mühendislik bilgisi ile pratik yeteneklerini en üst düzeyde geliştirmek için modern bir eğitim programı uyguluyoruz.
Eğitim sistemimizin en temel noktası olarak, öğrencilerimizin eğitimleri boyunca derslerde kazandıkları bilgileri uygulayabilecekleri projeler olarak belirledik. Öğrencilerimiz, eğitimlerinin ilk dönemlerinden mezuniyetlerine kadar pek çok proje tamamlayacak, son dönemlerini de bir firmada 14 hafta staj yaparak değerlendireceklerdir.
- Öğrencilerimiz için hazırladığımız güncel eğitim programımıza ulaşmak için lütfen tıklayınız.
Bölümümüz Bologna Program Öğrenme Çıktılarına ulaşmak için lütfen tıklayınız.
Kapsül eğitim sistemimizin kuralları ve düzenlenmesi ile ilgili detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.
Ders içeriklerimize buradan ulaşabilirsiniz (Desc." (Description) aktif linkine tıklayıp ders izlencesinin "Download" linkine tıklayarak indirebilirsiniz.)
Önceki yıllarda uyguladığımız eğitim programlarımız:
- 2021-2022 Girişli Öğrencilerimizin İzlediği Eğitim Programımız
Ders Listesi ve Ders İçerikleri
- 2019-2020 Girişli Öğrencilerimizin İzlediği Eğitim Programımız
Ders Listesi ve Ders İçerikleri
- 2018-2019 Girişli Öğrencilerimizin İzlediği Eğitim Programımız
Ders Listesi ve Ders İçerikleri
- 2016-2017 ve 2017-2018 Girişli Öğrencilerimizin İzlediği Eğitim Programımız
Ders Listesi ve Ders İçerikleri
- 2014-2015 ve 2015-2016 Girişli Öğrencilerimizin İzlediği Eğitim Programımız
Ders Listesi ve Ders İçerikleri
AGÜ EE Program Çıktıları | |
PÇ1 | Matematik, bilim, genel mühendislik ve elektrik-elektronik mühendisliği alanında yeterli kuramsal ve uygulama bilgisine sahip olma, bu bilgileri karmaşık problemlerin çözümünde uygulama yeteneği edinme. |
PÇ2 | Kompleks mühendislik ve elektrik-elektronik mühendisliği problemlerini tanımlama, bunları araştırmak ve çözmek için verinin analizi, formülasyonu, uygun analiz ve modelleme yöntemlerini seçme ve sonuçların yorumlanması kadar uygun deneylerin belirlenmesi, tasarımı, yürütme ve yorumlama yeteneği edinme |
PÇ3 | Bir sistem, bileşen tasarlamak, modellemek ve benzetim yapmak ya da ekonomik, çevresel, sosyal, politik, etik, sağlık ve güvenlik gibi gerçekçi sınırlar içerisinde beklenen ihtiyaçları buluşturmak için modern teknik ve araçları seçme, kullanma becerisi geliştirme, veri işleme yeteneği edinme. |
PÇ4 | Disiplinlerarası veya çok-disiplinli proje takımlarında lider veya üye pozisyonunda işlevlerini verimli bir şekilde yerine getirme, aynı zamanda bireysel çalışma yeteneği edinme. |
PÇ5 | Yerel ve genel karmaşık mühendislik problemlerini tanımlama, formüle etme, deney taralama ve yapma, veri toplama, sonuçları analiz etme, yorumlama ve çözme yeteneği edinme. |
PÇ6 | Mühendislikte kullanılan standartlar hakkında bilgi sahibi olma, profesyonel ve etik sorumluluklar hakkında bilgi kazanma ve bu ilkelere uygun davranma becerisi kazanma. |
PÇ7 | En az bir yabancı dilde etkili bir şekilde sözlü ve yazılı iletişim kurma yeteneği edinme, rapor yazma ve yazılan raporu anlama, tasarım ve üretim raporları hazırlayabilme, etkili sunum yapabilme, açık ve anlaşılır talimat verme ve alma tecrübesi edinme. |
PÇ8 | Mühendislik çözümlerinin küresel, ekonomik, sağlık, güvenlik, çevresel ve toplumsal bir bağlamda etkisini anlamak için gereken geniş eğitime ihtiyacı tanıma. |
PÇ9 | Yaşam boyu öğrenmeye olan gereksinimin ve yeteneğin bilincinin tanınması, bilim ve teknolojideki gelişmeleri izleme ve kendini sürekli yenileme becerisi. |
PÇ10 | Günümüze ait sorunlar ve küresel problemleri anlama ve mühendislik çözümlerinin yasal sonuçlarının farkında olunması. |
PÇ11 | Teknikleri, becerileri, Türkiye ve yurtdışındaki mühendislik pratiği için gerekli modern mühendislik araçlarını kullanma ve seçme yeteneği edinme. |
PÇ12 | Yenilikçilik ve girişimcilikte farkındalık, mühendislik projelerinde gerekli proje yönetim teknikleri, değişim ve riski kullanabilme yeteneği edinme, sürdürülebilir kalkınma hakkında bilgi sahibi olma |
|
|
|